Regulamentul Simulării Examenului de Admitere

SSMB » Regulamentul Simulării Examenului de Admitere

ÎNSCRIEREA PARTICIPANȚILOR

1.Perioada de înscriere la Simularea Examenului de Admitere la Facultatea de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București este între 04.03.2019 – 19.04.2019.

2.Participanții, pentru a se înscrie la Simulare, trebuie, în primul rând, să își creeze un cont pe site-ul oficial al Simulării, https://simulare.ssmbucharest.ro/, la secțiunea „Înscriere”.

3.Ulterior, participanții trebuie sa achite taxa aferentă examenului, în valoare de 80 RON, prin următoarele metode:

– plată online cu cardul la secțiunea „Plată”

– depunere la ghișeul băncii

– transfer bancar (inclusiv internet banking).

în contul Asociației Societatea Studenților în Medicină din București, deschis la BRD, sucursala I.C. Brătianu: RO69BRDE410SV72489444100, CUI=18797296.

Nu se vor accepta alte metode de plată! (de exemplu mandat poștal, etc).

În cazul în care plata este efectuată de către altă persoană decât participantul, aceasta trebuie să specifice la „Mențiuni” numele participantului/participanților în momentul în care se achită taxa.

Taxa este NERETURNABILĂ!

4.Într-o etapă ulterioară, dovada plății taxei de înscriere trebuie adăugată sub formă de fotografie (având dimensiunea până în 8MB), în Contul personal, pe site-ul oficial al Simulării, la secțiunea „Plată”. În cazul plății online cu cardul nu este necesară încărcarea unei dovezi de plată.

5.Participanții trebuie să realizeze cele prezentate la punctele 2, 3 și 4, până la data de 19.04.2019.

6.Participanții vor primi pe adresa de email prin care și-au configurat Contul, confirmarea verificării achitării taxei în termen de cel mult două săptămâni de la încărcarea dovezii de achitare a taxei în Contul personal/ de la plata online cu cardul.

7.Ulterior, pentru a finaliza procesul de înscriere la Simulare, participanții trebuie sa își configureze un cont în baza de date a Universității și să completeze o serie de date personale. Link-ul către platforma Universității se găsește în secțiunea „Acasă” din contul participantului.

Această etapă a procesului de înscriere se va desfășura în perioada 21.03.2019 – 25.04.2019.

8.După finalizarea tuturor pașilor procesului de înscriere prezentați mai sus, participantul este oficial înscris la Simularea Examenului de Admitere.

9.Repartiția participanților în locațiile și sălile de examen va fi afișată pe site-ul oficial al Simulării cu o saptămână înaintea desfășurării examenului.

DESFĂȘURAREA EXAMENULUI

1.Accesul participanților în sala de examen se va face începând cu ora 9:15 numai pe baza unui document de identitate și a dovezii de achitare a taxei de participare( cu excepția participanților ce au achitat taxa prin plată online cu cardul).

2. La ora 10:00 ușile sălilor de examen se închid, iar din acest moment accesul în sală este interzis. Totodată, timp de o oră după începerea examenului, nu este permisă părăsirea sălii de examen. După această perioadă, participanții pot părăsi temporar sală, pe rând și cu condiția de a fi însoțiți de un Supraveghetor.

3. Este strict interzis ca participantul să aibă asupra sa în timpul examenului:

4. Dacă în sală este detectat un echipament bluetooth activat, începerea examenului va fi amânată până în momentul dezactivării bluetooth-ului pornit.

5. În timpul examenului:

6. Predarea lucrării se face numai după terminarea timpului efectiv de lucru. Dacă un participant dorește să predea lucrarea înaintea expirării celor 2 ore 30 minute de lucru, aceasta va fi anulată, considerându-se că participantul a renunțat la Examen.

7. Șeful Comisiei este îndreptățit să verifice orice suspiciune de fraudă. Dovedirea oricărei încercări de fraudare a Examenului va fi sancționată cu eliminarea din sală și anularea lucrării.

8. Pe tot parcursul Examenului va fi afișat, într-un loc vizibil tuturor candidaților, timpul efectiv de lucru rămas.

9. După expirarea celor 2 ore 30 minute, Șeful de comisie va anunța încheierea Examenlui. Participanții au obligația de a lăsa pixurile jos, de a întoarce foaia de examen pe dos și de a aștepta ca Supraveghetorii să le ridice lucrarea de pe masă. Orice tentativă de a mai scrie după terminarea celor 2 ore 30 minute va fi sancționată cu anularea lucrării.

10. După strângerea tuturor lucrărilor, participanții vor aștepta în bancă să fie strigați de către Corector. Părăsirea sălii înainte de a asista la corectarea lucrării va fi considerată drept renunțare la Examen și sancționată cu anularea lucrării.

11. Corectarea se face în prezența participantului și a unui martor. Ambii au obligația de a urmări corectarea și de a semnala eventualele erori. Nu există posibilitatea anonimatului în afişarea rezultatelor.

12. După corectarea lucrării proprii și pe cea a martorului, participantul își poate recupera obiectele predate Comisiei la intrarea în sala şi poate părăsi sala.

REGULAMENT DE CONTESTAȚII

1. Contestaţiile se pot depune referitor la conținutul subiectelor și/sau pentru rezultatul personal.

2. Contestaţiile referitoare la conţinutul subiectelor se vor depune în ziua examenului, ulterior desfăşurării acestuia, în intervalul orar 15:00-17:00, în cadrul Palatului Facultăţii de Medicină, Bld. Eroii Sanitari, nr. 8.

3. Contestaţiile referitoare la rezultatul personal se vor depune Marți, 21.05.2019, după afișarea rezultatelor, în intervalul orar 10:30-12:00, în cadrul Palatului Facultăţii de Medicină, Sediul Societății Studentilor în Medicină din București, Bld. Eroii Sanitari, nr. 8. Soluționarea contestațiilor se va realiza în aceeași zi cu depunerea acestora.

4. Este permisă depunerea contestațiilor doar de către participant și nu de către o altă persoană.

5. Pentru a depune contestație, participantul trebuie să prezinte actul de identitate și dovada plății, la momentul depunerii acesteia.

6. În sala de contestaţii este permis doar accesul participanţilor la examen, care respectă criteriile menţionate anterior.

ECHIPA SIMULĂRII VĂ UREAZĂ SUCCES!

Pagina oficială a Simulării Examenului de Admitere la Facultatea de Medicină UMF „Carol Davila”

ÎnscriereContul meu

Calendar

4
Martie
Începerea înscrierilor

Începând cu această zi, echipa de organizare dă startul înscrierilor, accesând linkul “Înregistrare” vă puteți crea contul, iar după realizarea plății vă puteți încărca chitanța în secțiunea “Contul Meu”.

19
Aprilie
Ultima zi de înscrieri pe site-ul oficial al Simulării

Ultima zi de înscriere pe site-ul oficial al Simulării. Ulterior, pentru a finaliza procesul de înscriere, va trebui să vă realizați un cont și pe platforma Universității. Link-ul platformei îl puteți găsi în contul dvs.

25
Aprilie
Ultima zi de înscrieri pe platforma Universității

Ultima zi de înscriere pe platforma Universității. Link-ul platformei îl puteți găsi în contul dvs. Acest pas este obligatoriu pentru finalizarea înscrierii la Simulare.

18
Mai
Simularea examenului de Admitere

A venit momentul să ne testăm capacitățile! Multă baftă tuturor!